T R Ö T T

Nu har jag precis tagit en uppfriskande dusch, jag och Disa luktade arab i armhålorna! Haha! Vi var ute på en spring/jogging/powerwalk-runda i två och en halv timma! Gud va duktiga vi är va? :D
Imorgon är det studie dag, wiie! Men runt ett kommer Disa hit och så åker vi till skolan och gör en grej. Disa ska få hjälp med sin rygg :S Sen ska vi sälja rabatthäften, kul.. nej. Kommer säkert att ha världens träningsvärk imorgon! Körde riktigt hårt idag! Kan nästan inte gå nu, haha. Men nu ska jag äta lite, vi hörs senare med svar på några kommentarer!
En bild från innan vi gick ut, jag vet att jag ser ut som en friterad bäver men jag bjuder! ;) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0