Sov gott!

Ni får sova så gott, för det ska jag göra i mitt nya rum :D Asså jag ska inte ha två sängar såhär, ska bara ha en. Men ah! Ni får se till helgen :D Hörs imorgon!

24e bilden: En bild som gör dig glad.


Jag älskar dig Julia

Dagens outfit.

Idag blev det en kort & bred tröja rosa från Ullared, jeans från Gina tricot, Sjal från syrrans gaderob, skinnjacka från H&M och stövlar från Hunter. Vååår ♥

Mitt rum:

Ah, såhär ser mitt rum ut nu i alla fall! Har städat som en galning i två dagar. Gaderoben är väll lite sisådär.. Men det gör inget för att jag ska ändå byta rum snart :D Under mitt rum har min pappa sitt kontor fast om en vecka blir det mitt rum där istället :D Det är redan vita väggar där så det är bra, så får jag tre gaderober! Har ju väldigt mycket kläder. Och så ska jag ha en hörnsoffa där jag också ska sova och tv! Datorn hänger ju såklart med ner ;) Ni får se om en vecka :D Jag längtar!

Dream room

Jag hoppas att ni fattar hur jag menar! Vita väggar också såklart! Men detta är bara en dröm som inte kommer bli sann..

23e bilden: En bild från i somras.


Städa + OTH

Haha, min fina klädhög på min data stol, sitter på någon jävla lego stol nu :S Nu ska det städas till OTH! Är rätt taggad för att städa, för när jag är klar så ska pappa måla om mitt rum :D

Gettin' mean

Vilken nice tröja jag hittade på modekungen! Cool, udda och go! Jag gillar verkligen trycket! Vad tycker ni? Hiss eller diss? :)

22e bilden: En bild på en tid du saknar.

- Malmö och Ystad i somras med Elvira, Mathilda och Mammi! Vi ska till Ystad och kanske Malmö i sommar igen! Så himla mysigt!

Urbanears

I really want a pair of urbanears, so nice! Or why not more than one pair? ;)

Me want these shorts!


VS LOVE PINK

Vill ha allt! Dog en liten stund när jag såg dessa godingar!

♥ BRATZ ♥

Klicka på bilden ovan för att lyssna på min spotify lista med dom bästa bratz låtarna!
HAHAHA dör lite då detta inlägget. Hej jag är sju år! Men dom är faktiskt bra ju :O

Gårdagens outfit

Blus, jeans, uggs och jacka.

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

Min lilla goa Pollyplutt. Älskar dig Disa!

Fredag 25e Februari

När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen eftersom att vi hade idrott sista lektionen. Dagen i skolan har vart rätt soft, men seg. Fick en kaka av Björn för att jag sa att han är en bra lärare :D Mums! ;) Idag ska jag städa mitt rum så det är bäst att jag sätter igång nu! TTYL!

Videoblogg!

Hej_bra_ljud_not_höhöhöhö_hejdå
Detta är inte mitt första videoinlägg, bara det första på denna bloggen, höhö.
När jag säger hejdoo, min lärare kom in till klassrummet precis då så jag fick säga det lite diskret ;)
TTYL

24 Februari

Hejsan! Kom precis hem från konfan, konfan var seg som vanligt. Fast lite kul hade man ju! Hade idrottsprov idag och det gick ganska bra, nu ska jag skissa lite på mina bilder till bilden. Dom ska vara klara imorgon.. Får se hur det går..
Nu sitter jag och lyssnar på Bratz, så jäkla bra är låtarna! Haha :D Jag och Amanda Magnum ska ha Bratz maraton någon dag/natt och kolla på alla Bratz filmer! Haha!
Nu ska jag fortsätta lyssna och börja skissa, TTYL!
- En bild från igår!

Dagens

Vaknade 07:32 idag och skolbussen går 07:35 så det fick bli converse, tjocktröja och jeans idag. Väldigt slappt men jag forsov mig ju. Bussen väntade på mig, tur! Jag hade matteprov imorse och det gick ganska bra! Vågar inte säga mer.. Tänk om jag får IG, dör då. Haha!
Men nu drar jag hem till Disa, hörs ikväll! ♥

Hos Jossi

Ä hemma hos Jossi nu, Lisa är också här! Jag har pluggat och dom har gjort lite allt möjligt.. Nu sminkar Jossi Lisa.. Det blir fint.. Haha!
Snart ska jag hem, får se om vi hörs senare annars hörs vi imorgon! Puss

Nu drar jag till skolan!

Jag just nu.
Utanför mitt fönster, fiiiint. Haha.

Dagens outfit


Idag blev det en randig tröja från systerns gaderob, jeans från Gina tricot, converse, jacka, vantar och mössa.

Rätt svar: blonda slingor

http://filippaas.webblogg.se/
användarnamn och lösen: marsipan !!

Plugg hos Disa

Pluggade som sagt hos Disa och kom hem för någon timma sen. Vi pluggade stenhårt, haha.
Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och snart blir det CSI! Sen ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon! Kram♥
Ps. Det finns verkligen äckliga tjejer här i världen som man vill mosa, spotta på, kastrera med en smörkniv, smälla till, slå med knytnäven i magen det hårdaste man kan och bara trolla bort till en öde ö någon stans låångt borta. Men man får helt enkelt bara leva med att dom finns, fan.

Blå tunga ♥

Har precis sugit på en blå klubbaaaa, då blir det som på bilden. Höhö busigt!
Idag var det första dagen i skolan efter lovet, väckte mig själv för tidigt så fick vänta i en halvtimma på att Disa skulle komma. Sen hade bussen kommit för tidigt så vi missade den och fick vänta på bussen efter. Och det tog ett tag! Så kom vi nästan för sent. Men så var det ingen lektion på morgonen för läraren visste inte att vi hade lektion. Osv. bla bla bla.
Haha! Nu snart ska jag i alla fall hem till Disa och plugga! Hörs ikväll! ♥

ME WANT!!!



20e bilden: En bild på dina närmaste.

Disa, Lisa & Isabella. Älskar er tjejer! ♥

20 Februari

Höhö två bilder från när jag och Disa hade köpt glass..
Hejsan mina änglar! Jag vaknade precis.. lite sent kanske men det var bara skönt att sova ut ;) Dagens planer är att jag ska plugga, städa mitt rum och gaderob, baka kanske ^^ och ta det lugnt! Tror ni att jag hinner allt? ;) Jag tror att jag hinner ta det lugnt i alla fall.. ^^
Men vi hörs lite senare! Puss.

H&M

Lite nytt från H&M, guuud va jag vill ha vår och sommar!!!

Dream outfit



Lite tuff ändå..?

Tuff bild ;) Nej men, nu ska jag äta äppelpaj o sååånt o kolla på melodifestivalen! Hörs imorgon!

Just nu:

Mamma slingar mitt hår! Wiiie! Vad tror ni? ;) Mörka eller ljusa slingor? Den med först rätt svar får en länk!

TTYT

Hejsan! Jag har inte mycket att blogga om idag, vi hörs imorgon! Kram!

23:59

Kom precis hem efter en filmkväll hos Samuel! Det var jag, Lisa, Jossi, Patrik och Samuel såklart som var där :) Vi käkade tacos och kollade på ungefär tre filmer ;)
Här kommer lite galna bilder, wiiiie! :
Ah min kamera fick lite fnatt.. :P

Ha en bra kväll!

Nu sticker jag till bussen där jag ska träffa Lisa och Jossi så åker vi och träffar Samuel och Patrik! Ha en underbar kväll! Kram!

19e bilden: En person som är snygg.


Sorry

Förlåt för min lilla damp inlägg. Ni är inte mongobarn och skitungar ;) Eller vad vet jag? Ni kommenterar ju inte så jag vet ju inte vilka ni är?
Aja, ni är bäst i alla fall :D Utan er hade jag inte bloggat! (Statisktiken) Kram!

Anna & Filippa

Fixade precis en design till fina och goa Anna & Filippa! Jag blev faktiskt riktigt nöjd! Vad tycker ni? Klicka på bilden nedan för att komma till deras blogg!

Ben & Jerry

Heeeeeeeeeeeeeeeej.
Jag och Disa åkte och köpte B&J förut, sen kollade vi på Knight and Day medans vi åt våra mumsiga glassar :) Ah, det var det.. Här kommer lite bilder som jag tog från Disas blogg!

Mm, charmig bild -.-

BÖRJA KOMMENTERA FÖRFAN!

NU FÅR NI FAN BÖRJA KOMMENTERA IGEN ERA SMÅ SKITUNGAR ÅÅÅÅH JAG FATTAR INTE HUR NI KAN TRO ATT JAG SKA VILJA OCH ORKA BLOGGA NÄR INGEN KOMMENTERAR!!!!
SÅ KOMMENTERA NU ERA SMÅ MONGOBARN!
TTYL


15:07

Nu drar jag ut och leker med Disa! Höhö, nej men vi ska köpa glass :D TTYL

17e Februari

Hejsan! Jag vet inte vad jag skriva.. Herregud, det står bara helt still i huvudet.
Får la köra på det vanliga.. Idag ska jag.. bla bla bla..
Meeeeeeen hallååååå i stugaan?
Aja.. Idag ska jag i alla fall plugga, fast det gör jag nog lite senare. Eller jag vet inte.. Men vafan..
TTYL

Hej o sååånt

Halloo. Idag har jag seeeeeegat och deeeeeeegat hela dagen! Jag har kollat på solsidan, hela första säsongen. Jag har också spelat wii och gjort smoothie och ätit. Då hade jag tänkt att fortsätta med detta, om ni inte ville något annat? Nej men ah..

18e bilden: En bild på din fritid.

På min fritid så umgås jag med mina vänner, så det blev en bild på några av mina underbara vännerJulia, Linnea, Issa, Lizel, Jossi & Lisa är dom som är med på bilden.

Shopping

Fick med mig jeansen hem igår, vanliga svarta bara. Och ringen köpte jag i måndags.

Nu ska jag äta frukost och såååååånt. TTYL

Taget ur Disas blogg:

"Jag vill bara ta er dyrbara tid och berätta hur mycket jag älskar min vän Amanda. Jag är stolt, glad och otroligt bortskämd att jag har en sådan här bra vän. Amanda dig har jag kännt sen jag har 3 år och sedan dess har dagarna inte vart så dumma! Med dig kan jag säga allt och jag kan vara mig själv, man kan verkligen ha kul med dig och du är en vän som alla behöver. Därför är jag så lycklig att jag har en sådan bra vän som dig, många kramar och pussar på dig och tack. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är en fantastisk vän, det ska du veta. Och respekterar dig till 110 % och det är du värd, du är värd vart enda öre där ute i världen och mer! Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, tack för att jag kan vara mig själv, kramar! ♥"
Ni hittar inlägget här!

Jag blev så himla glad och rörd när jag såg detta på Disas blogg! Jag älskar dig så himla mycket Disa, du och jag föralltid!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
FET LÄNK TILL DISA!!!

20:06

Hejsan! Jag och Disa åkte till Frölunda torg och var där i stort sett hela dagen. Det jag köpte visar jag imorgon, det är för mörkt för att fota nu. Lägger också upp bilder från idag imorgon för att Disa är en seg bög, hon orkar inte skicka bilderna :( Aja.. TTYL

Höhö dålig hårdag idag..

17e bilden: En ovanlig bild.

Höhö, en bild på min fina isbit jag fick i min dricka idag på donken. Haha! (Disas bild)

Ha en underbar dag!

Nu drar jag! Ha en underbar dag! Kraaaaaaaaaam ♥

15e Februari 2011

Godmorgon mina fina läsare! Jag vaknade för någon timma sen, och nu har jag precis fixar klart mig. Jag och Disa ska nämligen shoppa idag, ska köpa 2 par jeans hoppas jag!
Så bloggningen kommer inte vara på topp idag ;) Men jag ska såklart visa det jag köpte igår och shoppingen idag! Men det kommer upp i eftermiddag! Ni får ha en underbar dag, nu ska jag sätta mig vid tvn medans jag väntar på Disa! Kram!

20:40

Hejsan! Jag åkte ju in till stan med Lisa och Jossi tidigare idag, i stan träffade vi goa Patrik och Samuel. Vi fikade på ett mysigt ställe i stan och så satt vi och pratade där i runt två timmar tror jag. Jätte mysigt! Sen åkte alla hem o sååå och nu sitter jag här!
Ska nog inte göra något speciellt nu ikväll, blir väll att kolla på en film (eller två) tror jag :) TTYL
Jag fick med mig något från kappahl, mitt första köp där tror jag. Visar er imorgon!

Ha en underbar alla hjärtans dag!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu drar jag in till stan med Lisa och Jossi där vi ska träffa Patrik och Samuel! Vet inte vad vi ska göra men något hittar vi nog på! Kameran hänger med i alla fall! Ha en underbar alla hjärtans dag!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

16e bilden: En till bild på dig själv.



Valentine's Day

Hejsan! Glad alla hjärtans dag! ♥
Jag vaknade runt 11 och sen dess har jag sprungit runt i huset som en galning! Jag har letat efter kläder, plattat håret, sminkat mig osv. Och nu är jag klar! Jag har till och med ätit frukost! :D Jag kommer alltid försent när jag ska träffa Lisa och Jossi, så jag hoppas att jag inte kommer att göra det idag :) Jag ska ta bussen som går fem över halv fyra, och det är om ett tag så nu ska jag slänga mig framför tvn och äta lunch och sen bara ta det lugnt tills jag ska börja gå till bussen :) Slänger in ett inlägg sen, hörs!

Dagens outfit nr 2

Mjukiströja, mjukisbyxor och converse, inte slappt alls ;)

Black, navy blue & gold


Juicy Couture

Me want!!!

Dagens outfit nr 1

Linne & mjukisbyxor.. tufft..

Wiiie!

Isabella hittade min mobil hos henne! Fan va glad jag är nu :D Wiiiiie!

TUMMEN NER

Tappade min mobil påväg hem från Bella :( Ledsen tjej här! Helvetes j*vla bajsrumpa! :)
Anyways, jag och Isabella kollade på Sex and the city i stort sett hela dagen.
ökasjhgölajdhfpdfgjhklgjkhfjgjoöiufkydjtlfiuo. hejdå

Väntar på Bella.

Hejsan finisar! Bella ringde precis och hon ska snart komma hit så jag väntar på henne nu. Vi ska nog inte göra något speciellt, vi får se! Det var rätt längesen jag var med henne, ska bli kul! Ha en underbar dag! TYYL

15e bilden: En person som du vill vara med just nu.

Jag saknar dig Disa!

09:01

Godmorgon! Jag har precis vaknat och är väldigt trött! Plus att jag nyser hela tiden osv. Men nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på Sex and the city :) Vi hörs lite senare mina vänner! Kram

HAHA!

HAHAHAHA! Sitter o skrattar åt en grej som bara är föööööör rolig :D JAG DÖR! :D MOHAHAHAHA JAG HATAR DIG PLUTTEN! :D

Valentine's Day

Nyss på bloggsvar:
Två bilder från en filmkväll med Jossi, Lisa, Patrik, Samuel, Jonas, Martin och Paulina för några veckor sen:
Vad ska ni göra på allahjärtans dag? :)

JFR.SE

BILLIGT och snygg!

HAHAHAHA DÖR

Anonym om 14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.:
asså fy fan vad du härmar erika med upp-puffade luvor
IP: 90.230.169.166

Svar: HAHAHA MEN GUD JAG DÖR! Detta med upp-puffade luvor har jag stört mig på så länge jag kan minnas! Så jag har inte härmat hon där "erika" med det? Jag kan ju fan inte hjälpa mina tvångstankar!
Coolt att vara anonym föresten!

12e Februari 2011

Godmorgon! Jag hoppas att ni har sovit gott, det har inte jag kan jag säga. Jag somnade i soffan igår natt och så vaknade jag runt halv fyra så gick jag upp och la mig i sängen och somnade om snabbt.
Idag är det jätte fint väder här i Göteborg, jag blir på mycket bättre humör när det är fint väder av någon andledning. Idag vet jag inte vad jag ska göra, men något hittar jag nog på! Men nu ska jag iallafall äta frukost och kolla på något avsnitt av Nigella, hej jag älskar matlagnings program :O Men dom är så mysiga, plus att man får jätte mycket inspiration! Så mobba mig inte! TTYL

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Diiiiiiisa ♥
AAAAAAAAAHH!!!!!!!!! MIN LUVA!!!!! (Jag hatar när luvorna är upp-puffade! Får ångest osv, om jag ser någon som har sin luva såhär så brukar jag säga till eller fixa det i smyg, haha!)

Sportlooooov!

Nu är det äntligen sportlooooooov! Under lovet ska jag umgås med mina underbara vänner och plugga..
Idag har jag legat i soffan under två täcken och en filt och kollat på många avsnitt av Sex and the city. Jag har ont i huvudet och är yr så jag ska bara ta det lugnt nu ikväll. Det skulle sitta fint med sånahär nu!:

Sjuk.


Hejsan! Nu kollar jag på sex and the city och äter filmjölk med banan och kanel. Jag är sjuk idag, kul att vara sjuk på en fredag.. Men nu ska jag fortsätta kolla, hörs senare!

20:38

Hejsan!
Har vart hemma ett tag nu, hade jätte kul på konfan! Fast det regnade jätte mycket så mina uggs är så gott som förstörda nu :( Nu lyssnar jag på musik och såååånt. Orkar inte blogga mer ikväll, hörs imorgon!

13e bilden: Du och någon klasskompis.


Diiiiisa, love you. Disas blogg hittar ni här!

Håltimma.


Haha omg, ser ni min tumme på bilden eller? :D Fan va cp.
Jag har kommit hem lite snabbt för att hämta pengar och byta om till myskläder, det snöade nämligen inatt vilket inte är okej! När våren precis hade börjat komma smygande så börjar det snöa! Så nu är det slaskigt och äckligt ute :( Inte okej!
Pappa kör mig snart tillbaka till skolan, har håltimma, då blir det mentorstid och sen idrott. Efter det åker jag till konfan!
Nu ska jag tillbaka till skolan! Hörs ikväll ♥

Tummen upp!

Nu hade jag tänkt att hoppa i pyamasen (alltså linne och mini shorts), borsta tänderna & tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig! Det låter bra va? ;) Kommer inte att blogga föränn på kvällen imorgon, ska till konfan efter skolan. Men ni får ha en fortsatt bra kväll och en bra dag imorgon! TTYT

Apartment

Åh, jag vill verkligen flytta hemifrån när jag ser dessa bilder! Tänk att ha en alldeles egen lägenhet som man kan inreda hur man vill! En lägenhet som denna, alltså en etta, skulle ju vara helt perfekt!
Åh jag vill flytta hemifrån! Bilderna lånade jag från Melissa.

12e bilden: En bild på din vardag.

Ja detta är väll min vardag då? Skola och umgås med mina underbara vänner :)

Jag, Felix & Jossi


Goa bilder från idag i skolan :) Felix & Jossi, ni är bra! ♥

Happy!



Nu ska det städas!

Hejsan! Jag slutade halv 2 idag och jag orkade inte vänta i 40 minuter på skolbussen så jag gick hem i vår vädret! Men det var bara skönt att gå hem med go musik i öronen :) Men nu är jag i alla fall hemma! Idag ska jag städa mitt rum och plugga :) Det var bara tio elever i min klass idag :O Alla andra var sjuka, alltså 14 stycken sjuka! Jag är glad att jag inte är sjuk i alla fall :)
Men nu ska det städas, hörs senare!

21:00

Nu ska jag stänga av datorn och fixa lite i mitt rum, samla ihop tvätten osv. Sen ska jag gå och lägga mig! Så vi hörs helt enkelt imorgon, pussi! ♥

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Jag kan verkligen berätta allt för Matilda och Disa, tack för att ni finns brudar! ♥

Dream outfit


10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

Underbara Amanda Magnusson! Fast alla mina vänner är verkligen jätte snälla och goa, men fick ju bara ta en bild ;)

Mina fina kladdkakor..

Hejsan! Nu sitter jag och äter kladdkaka :D Idag är det verkligen vår väder :D Det gillas starkt :D Igår sålde jag kakor på ett föräldramöte, därför bloggade jag inte. Det var jag och tre andra goingar som sålde. Men nu ska jag fortsätta mumsa på en av domma fina kladdkakorna ;) :
Hörs sen! ♥

Mobilblogg

Hej på er mina fina läsare! Nu sitter jag och väntar på att skolbussen ska komma vilket den gör snart. Jag har precis haft NO prov och det gick åt helvete. När jag kommer hem ska jag baka, sen drar jag till skolan igen. Berättar mer när jag har kommit hem vilket jag gör runt sju tror jag. Men vi hörs ikväll, puss!

H&M Conscious Collection


Dreamoutfit for the spring&summer

♥ Jofama by Kenza - Topshop - Cocoo ♥

Svar på kommentar

Jenniee om Visste ni..:
Kan inte du lägga upp en bild på när du typ var emo?
Svar: Jag har tyvärr inga bilder från den tiden, jag gick i femman då och tog inte så många bilder på mig själv. Väldigt synd! Fast jag har ju skolfotot men där var jag så ful.. ^^

Visste ni..

  • att jag inte äter griskött?
  • att jag älskar Kissies blogg?
  • att jag inte har shoppat på över en månad!? Ojj..
  • att jag har varit emo? Först tönt (alla var ju små töntar när man var liten), sen emo, sen fjortis och nu normal ;)

9e bilden: Någon i din släkt.

Lilla Emma, hon inte riktigt i min släkt men hon är som en kusin för mig ändå :) Det är typ att pappan till mina andra kusiner skiljde sig med mamman och så träffade han en ny och då fick han och den nya Emma, tror det var så ;)
Saknar dig Emma!

00:00:05

Nu är jag jätte trött så ska gå och lägga mig snart, imorgon ska jag plugga plugga plugga! Vi hörs imorgon, godnatt ♥

Måste ha skjortan!

Topshop - Bikbok - Palladium - Cocoo - Gina tricot

I need new workout clothes

Här är några snygga träningskläder från H&M, jag kan ju inte springa runt med en XL t-shirt och små shorts längre på idrotten ;)

Snyggaaaaaaaa


Svar på tre kommentarer:

Anonym om Im home!:
Var den chokladen god? Svara gärna i ett inlägg :D
Svar: Ja den var verkligen jätte god! Det smakade som vanlig mjölkchoklad med godisbitar i med smak av mango, men mango smaken kommer efter några smaskningar ;)

danielaaa om Snyggt till jeans shorts på sommaren::
vart köper man , maybe maybe not tröjan ? :)
Svar: Monki :)

Anonym om Två snygga.:
Vart har du hittat dessa fina? :D
Svar: Gina Tricot :)

8e bilden: En person som du saknar.

Alux för något år sen då hon och jag var husockupanterna i strykjärnshuset... ♥

Önskeoutfit.

Weekday - Topshop - Cocoo

Im home!

Jag och syrran åkte till maxi och köpte godis och nu är jag hemma igen, det var sjukt jobbigt att gå till bussen! Det blåser som 17 ute! Men nu ska jag spela wii, ttyl!

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

Denna bilden tog Alux (tror jag) på skolavslutningen i somras. Det är jag, Jossi, Julia, Lisa och våran lärares son på bilden. Frågan är ju vad jag gör? Haha.

Tummen ner

Halloo, idag är jag allmänt nere och tråkig eftersom att jag har ont i armarna efter redskapsgymnastiken igår och för att jag är väldigt sugen på godis men jag orkar inte åka och köpa.. Lat tjej! ;) Idag ska jag plugga och ta det lugnt. Och lite bloggning blir det nog också :) Nu ska jag springa ner till tvn, ttyl.

18:14

Nu sticker jag ner till tv:n och min pizza! Ni får ha en go kväll så hörs vi nog imorgon! Puss!

4e februari 2010!

Hejsan! Nu ha jag suttit ett tag framför datorn och lyssnar på musik och allmänt slappat. Idag var jag i skolan, det var rätt soft. Vi gjorde inget som var jobbigt eller så, gött! Fast vi hade redskapsgymnastik på idrotten idag så nu har jag ont i benen och i händerna :(
Nu ikväll ska jag försöka plugga lite och sen ska jag nog baka pizza med familjen, mums! men blogga ska jag också göra! ;)
Här kommer några bilder från idag:
- Gud så fina ni är mina älsklingar!
- Lisa står på händer, wiie!
- Lisa dog..
- Så fin är du! ♥

Ny bloggsvar!

Fråga på nu! Ni hittar frågelådan i menyn eller klicka här!

Svar på kommentar:

Kommentar: Såg i din bloggsvar att du tyckte du själv var söt? Tycker du det eller inte? Svara gärna i ett inlägg. kram
Svar: Jag är helt nöjd med mitt utseende och jag har väldigt bra självförtroende så ja,  jag tycker att jag är söt. Kolla här liksom:
Jag är ju bedårande! Kram!

20:52

Nu är det dags för CSI som börjar nio, sen hoppar jag i säng! Ni får sova så gott så hörs vi imorgon! Puss & Kram ♥
hej_seriös_chey_96_hejdå

Outfit 3e Februari

Idag blev det ett linne från H&M, Jeansleggings från Vila, Kavaj som jag hade tagit av mig p.g.a att den blev blöt när jag ramlade, och converse. Me like!

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Visst umgås jag med min älskling Julia i skolan och på konfan men det var längesen det bara var hon och jag, kolla in hennes blogg här! ♥

3e Februari 2010

Hejsan goingar! Nu är jag äntligen hemma! Det är ju torsdag idag och det betyder att jag precis har vart på konfan, det var skit tråkigt idag. Vi kollade på världens sämsta film som var svartvit och på spanska. Så jag somnade i soffan, det var riktigt skönt ska jag säga er!
På håltimman idag drog jag, Lisa, Victor, Jossi och Felix och köpte godis, sen käkade vi det medans vi pluggade i ett grupprum :) Riktigt mysigt!
Haha, jag ramlade idag på isen så jag blev blöt om rumpan, sen fick jag en saltfläck på mitt linne, jag blev saltad! Haha, det såg ut som att jag hade kissat på mig :( Haha ;)
Här har ni två bilder från idag i alla fall:

Två snygga.


Snyggt till jeans shorts på sommaren:


5e bilden: En gammal bild på dig själv.

Liten plutt när vi skulle fylla poolen för några år sen :)

Outfit 2a Februari


- Haha snygg bild va? ;) Vet inte riktigt vad jag gjorde, detta var igentligen en oförberedd testbild :P
Tunika: Ullared Jeansleggings: VILA + Uggs

Syrran ville ha en länk.

www.elviraolsson.webblogg.se

2a Februari.

Hejsan finisar! Nu sitter jag i skolan och väntar på att skolbussen ska komma. När jag kommer hem ska jag först äta sen plugga SO, svenska, NO, franska och matte. Det betyder att uppdateringen inte kommer att vara på topp, men dagens outfit kommer iallafall upp lite senare. Men ni får helt enkelt ha en fortsatt bra dag, nu kommer bussen, hörs!

Favvisar

- Två favoriter i repris ;) Nu ska jag fixa kvällsmat och kolla på tv, Cougar town klockan 22 :D Vi hörs imorgon, godnatt!

Outfits från Januari, vilken är din favorit?

Mina favoriter 2, 4, 6 & 8. Har du någon favorit? :)

Dagens outfit - 1 Februari

Stickad kofta, baslinne, jeans + hunters.

Tummen ner

Hej, är lite små sur så tänker inte skriva så mycket. Men dagens outfit kommer upp snart, om min syster känner för att fota mig. Får muta henne med en länk ;) Hörs sen!

07:46

Godmorgon! Snart ska jag till skolan och jag vet inte ens varför jag bloggar nu! Jag hinner fan inte! Jag vet inte vad jag ska ha på mig för kläder idag!? Bläää hejdå.

RSS 2.0