Borta bra men hemma BÄST!

Hejsan! Nu är jag hemma från lägret, fast jag kom hem igår kväll för att jag åkte hem med Jossi för att jag inte mådde bra. Alla andra åkte hem idag. Hade jätte trevligt och träffade härligt folk! Jag har verkligen världens bästa vänner som alltid ställer upp för mig, älskar er så grymt mycket! Ni vet vilka ni är ♥
Här kommer lite härliga bilder, tog inte så många eftersom att jag inte hann och jag mådde ju inte bra. Men här är några i alla fall:
- Viktor, Tim och Adam på morgonen :)
- Viktor, Amanda, Emil och Nicklas :)
- Gossiga Sebbe :)
- Fina Julia :)
- Alex ;)
- Fredrik och goa & glada Viktor :)
- Victor posar när Alex fotar ;)

Kommentarer
Postat av: saga :)

han victor var skitsöt :D

2011-03-27 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0