22:51

Detta har jag gjort nu under hela kvällen! Eller ah, sen åtta i alla fall! Vi ska göra en tidning i skolan och så skulle jag skriva om recept och skämt.
Idag var det konfa efter skolan som gällde, inget speciellt hände. Sen när jag kom hem åt jag en god middag som min familj hade sparat åt mig och en mumsig efterrätt! Min mamma fyllde nämligen år idag så det blev lite extra gott idag :) Jag var inte med och firade henne eftersom att jag kom hem runt sju, åker direkt till konfan när vi har slutat skolan. Men hon fick en stor kram och några presenter av mig och dom andra i familjen :) Grattis mamma! Du är bäst♥
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0