One year ago..

HAHAHA asså gud jag dör! Liten tjej som är rädd för kameran? :P
Låg ute och pluggade en solig och varm dag!
Var på Liseberg.
Var på Hönö :)
Gjorde min första kladdkaka gjord i micron ♥
Någon konstig unge spionerade på mig..
Hade lite ryggproblem..
Var lite cool bara.
Jag och Lisa var lite tuffa ♥ Saknar dig min ängel!
Grabbarna blev glada för att dom förlorade i kubb, haha!
Haha, jag och bästis Jossi ♥
Outfit, höhö.
Hahaha.
Alla bilderna var tagna med mobilkamera, men skitsamma! Ändå roligt att se gamla bilder? :D Funderar på att göra detta varje månad? Alltså att lägga upp bilder från förra året, vad tycker ni? Jag tycker att det låter som en toppen idée :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0