Mobilblogg - sjuk.

Hejsan, nu bloggar jag från mobilen eftersom att jag är sjuk. Jag vaknade imorse och hade ont i halsen, ont i huvudet och var jätte yr, jag kunde inte ens gå riktigt. Men jag tog mig till skolan och efter en halvtimma ringde mamma så kom hon och hämtade mig innan första lektionen. Sen har jag sovit sen jag kom hem, och det var runt nio. Så har sovit i 5 timmar, men jag mår fortfarande dåligt =( Det kommer nog upp ett till inlägg från mobilen, uppdatera lite. Men ni får ha en bra dag på hörs vi. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag såg på Erikas blogg att hon hade skrivit om hennes parfymer på sin, blogg. Vilken/vilka använder du? :)

2011-01-12 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0