Hemma!

Hejsan mina underbara läsare! Jag har precis kommit hem efter en underbar dag! Min morgon tillbringades med Amanda och lite senare Linnea också, jag älskar er goingar! Vi låg i sängen och kollade på film osv. Linnea fixade en graj på maj som jag visar imorgon ;)
Runt fem träffade jag Lisa, Jossi, Samuel, Patrik, Paulina, Jonas och Martin. Vi åkte hem till Jossi och kollade på film och åt massa gott! Bland annat en jätte smaskig kladdkaka som Josephine hade bakat till Lisa eftersom att hon fyller år imorgon så vi typ firade henne :) Jag har världens goaste vänner ska jag säga er! Har verkligen haft en underbar dag! ♥
Här kommer en snygg bild på Patrik från idag:
- Gulleplutt! Mer bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0