Slagen med ett koppel på bussen..

Jag måste bara berätta en sak som hände på bussen påväg till stan i lördags då jag skulle träffa jossi och dom.
Jag åkte buss själv och så gick det på några jävla invandrare som hade en ful hund med sig som satte sig vid mig. De var tjejer som var lika gamla som mig. Och så hade jag uppe skorna på sätet mitt emot. (Hade dom inte på tyget utan på den plast saken under)
Och så säger en av dom: ey du! ta ner fötterna!
Jag: Men nej?
Invandraren: Ta ner fötterna jävla ****.
Jag: Men det bestämmer la fan inte du?
Och så blev det tyst. Och så hör jag att dom pratar om mig och säger saker som kaxig **** osv.
Sen lite innan dom skulle av så ställer dom sig bredvid mig och slår mig med deras fula hunds koppel!! Flera gånger! Det gjorde inte ont men fyfan va arg jag blev. Så jag frågar vad fan dom håller på med.
Och då skrattar dom bara, och så går jag där ifrån och ställer mig en bit bort. Och så skriker dom jävla blondie åt mig osv :O Asså jag fattar inte vad deras problem var! Jag hade inte gjort dom något!
Behövde dela med mig av denna händelsen, behövde skriva av mig.
Har något som detta hänt någon av er? :O

Kommentarer
Postat av: filipppa

men usch , läskigt..

2011-01-10 @ 20:30:52
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

Fan vad taskiga tjejer! Fy vad arg jag blev! :O

2011-01-10 @ 20:59:02
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: emma

Åh fan va arg jag blir bara av att läsa det haha! Problembarn....

2011-01-11 @ 11:19:41
Postat av: Manuela

vaa ofta!!;o helt sjukt..

du kanske tycker det e konstigt att en 98:a kommenterar din blogg,men tycker din blogg är as bra så hoppas det e ok(:

2011-01-11 @ 18:52:20
URL: http://manueella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0