Hemma!


Nu är jag hemma efter en dag i skolan och sen i stan! Jag och Disa åkte in till Jensens och åt go mat efter skolan. Vi beställde medium cola, den var väldigt stor ska ni veta! ;) Man kanske inte ser på bilden men den var stoor i alla fall ;)
Det var så kul, bredvid oss satt en sten seriös kille som åt själv så vi skrattade åt han och härmade honom, töntar! Och på andra sidan satt kineser som satt och stirrade och sen några invandrade som satt och glodde på mig^^ haha!
Och på bussen satt en man med underbett och åt chips som han hade i fickan! Såå kul :D
Nu ska jag i alla fall plugga matte, hade prov idag och det gick la bra. Hade en vikarie som hade spelat Skalman i bamse så han visa hur han gjorde, såååå fult! Garvade ihjäl mig! later.

Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Hihi tack så mycket :D

2011-01-26 @ 18:59:01
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, har också haft han där skalman :D

2011-01-27 @ 07:22:35
URL: http://emmafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0